Noel?

Engelska: I think that Noel -used- to be on the A team. Maybe it's just me, but remember the incident        with Hanna and Lucas in the lake? (it's been awhile for me having seen the eps, so forgive me if I don't make sense lol) But, Noel and Mona were all wet like they had just gotten out of the water from doing A's dirty deeds. They simply just stated they went for a swim, but, really...who swims fully clothed at night like that ;) anyway, it just seemed a little odd that they would be at the scene like that

 

Svenska: Jag tror att Noel brukade vara i A-team. Kanske är det bara jag, men kom ihåg händelsen med Hanna och Lucas i sjön? (Det var ett tag sen jag såg avsnittet, så förlåt mig om jag inte har rätt lol) Men, Noel och Mona var våta som de hade just gått upp ur vattnet från att göra A: s smutsiga gärningar. De helt enkelt bara förklarade de gick för ett dopp, men verkligen ... vem är helt simmar med kläderna på, på natten som det;) ändå, det verkade bara lite konstigt att de skulle vara på plats så där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0