Who?

(svenska längre ner) What’s on the other page???

I know everyone is focused on what this page in Alison’s diary  is talking about (ie…Aria & Byron) but has anyone looked at the other page?? It says something about the voodoo doll she received and maybe something about the NAT club… IDK…may be nothing…may be something big! What do you think?

My Response: Yes!! It also mentions something about One down (First line) I agree with you, I think the first line prob. does say NAT. Curse you gum wrapper!!


(översatt av google)
Vad finns på andra sidan??

Jag vet att alla är fokuserade på vad denna sida i Alison dagbok talar om (dvs. ... Aria &Byron) men har någon tittat på andra sidanDet säger något om Voodoo Doll fick honoch kanske något om NAT club ... IDK ... kan vara något ... kan vara något stortVadtycker du?

Mitt svar: Ja! Det är också nämner något om ett nedåt (första raden) Jag håller med er, jag tror den första prob. Säger NATFörbanna dig tuggummi omslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0