Teori

Could you tell me please who is part of the A Team at the moment?
 Anonymous

Jag tror inte att Mona ljög om att hon inte visste vem red coat var när hon besökte Mona på Radley, hon bar kanske mask som  på kyrkogården. Det finns troligen två A-teams och att de båda kontrolleras av red coat aka Aliosn och några andra personer/någon annan person som också är red coat och hon är den personen som räddade Alison den natten när någon försökte döda henne och denna någon Melissa, Jenna eller kanske Wilden. Så det första A-Team är Melissa, Shanna, Jenna och Wilden och de gör de flesta dåliga sakerna, mördar och och  går efter NAT club just för dessa videor, jag tror också att dom A meddelanden dom från Alison och de tror att de får dem från de 4 tjejerna, det är däför de anser att de är fiender. Det andra A-teamet är Mona som faktiskt startade att detta ensam sen blev hon joinad av Toby i 2x12 eller före, hon tog emot order från red coat i avsnitt 2x25. Det enda jag inte kan förklara är hur Spencer kan ha de där fotona på Jenna, var det hon som spionerade och sände meddelandet från -A, var det en order från Mona eller gjorde hon det på egen hand. Spencer kanske vet mera är vad vi tror...

.

Jag har själv översatt, det tog ganska länge...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0